Reklamace

Chceme, abyste byli s nákupem spokojeni. Pokud se ale objeví problém, postupujte prosím podle tohoto návodu:

  1. Napište nám na e-mail info@kavakavalir.cz nebo využijte náš formulář pro reklamaci.
  2. Uveďte:
    • číslo objednávky,
    • stručný popis závady,
    • požadovaný způsob vyřízení (oprava, výměna, vrácení peněz),
    • přiložte fotografie, pokud je to možné.
  3. Kam zboží poslat:
    Jakub Jančura
    Příbraz 81
    378 02 Stráž nad Nežárkou
    (Zboží posílejte doporučeně, ne na dobírku. Přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky. Zboží by mělo být čisté a bezpečně zabalené.)
  4. Po obdržení reklamace vám potvrdíme její přijetí.
  5. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění a o výsledku vás budeme informovat písemně.

📄 Podrobný právní text najdete v části VII. – Práva z vadného plnění našich obchodních podmínek .

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz